مدرسة جمال عبد الناصر

قليل من العلم مع العمل به .. أنفع من كثير من العلم مع قلة العمل به ..


    غباااااااااااااااوة فى من سيربح المليون

    شاطر
    avatar
    Eng. Mai Hesham
    مشرف عام

    عدد المساهمات : 63
    تاريخ التسجيل : 16/03/2010
    العمر : 28

    غباااااااااااااااوة فى من سيربح المليون

    مُساهمة  Eng. Mai Hesham في الإثنين مارس 29, 2010 6:18 am

    كان فيه واحد غبى اشترك بمسابقة من سيربح المليون وكان السؤال الثاني:

    عصفور باليد ولا عشرة على

    أ) الشجرة ------------ ------- ب) البقرة
    ج) الصفراء ------------ ---- د) الحمراء


    فقال لجورج قرداحي من أولها صعبة. ما نسأل الجمهور،

    فكان جواب الجمهور100% الجواب الأول الشجرة،

    فقال لجورج مش دايماً الجمهور على حق،نحذف إجابتين. حذفله إجابتين فبقي الجواب الأول الشجرة والجواب الثاني البقرة.

    فقال لجورج يااااادي المصيبة بقى الجوابين الشاكك فيهم .

    طب نتصل بصديقي ( محمدين ) فأتصل بمحمدين ( إزيك يا محمدين كيف أخبارك ، أم أحمد إزيها والعيال --) راحت الثلاثين ثانية وملحق يسأله السؤال.

    فسأله جورج قرداحي وهلا شو بدك تسوي

    فجاوب راح أنسحب ياعم و آخد ال 200 ريال بتاعت السؤال الأول والمثل بيقول:

    عصفور باليد ولا عشرة على الشجرة
    avatar
    Mr.BoOoRiO

    عدد المساهمات : 36
    تاريخ التسجيل : 29/03/2010
    العمر : 28
    الموقع : وانت مالك

    رد: غباااااااااااااااوة فى من سيربح المليون

    مُساهمة  Mr.BoOoRiO في الإثنين مارس 29, 2010 7:27 am

    ههههههههههههههههههههههههههه

    دى اول نكته حلوه اشوفها فى المنتدى Smile
    avatar
    Eng. Mai Hesham
    مشرف عام

    عدد المساهمات : 63
    تاريخ التسجيل : 16/03/2010
    العمر : 28

    ولسة

    مُساهمة  Eng. Mai Hesham في الإثنين مارس 29, 2010 7:37 am

    شكرا على مرورك
    وان شاء الله متكونش اخر نكتة حلوة
    avatar
    Mr.BoOoRiO

    عدد المساهمات : 36
    تاريخ التسجيل : 29/03/2010
    العمر : 28
    الموقع : وانت مالك

    رد: غباااااااااااااااوة فى من سيربح المليون

    مُساهمة  Mr.BoOoRiO في الإثنين مارس 29, 2010 7:40 am

    Eng. Mai Hesham كتب:شكرا على مرورك
    وان شاء الله متكونش اخر نكتة حلوة

    باذن الله بس شوفى منتدى القصص والروايات

    yasser44

    عدد المساهمات : 62
    تاريخ التسجيل : 27/03/2010

    رد: غباااااااااااااااوة فى من سيربح المليون

    مُساهمة  yasser44 في الإثنين مارس 29, 2010 10:06 am

    هههههههههههههههه بجد حلوه شكرا
    avatar
    Eng. Mai Hesham
    مشرف عام

    عدد المساهمات : 63
    تاريخ التسجيل : 16/03/2010
    العمر : 28

    رد: غباااااااااااااااوة فى من سيربح المليون

    مُساهمة  Eng. Mai Hesham في الثلاثاء مارس 30, 2010 6:46 am

    شكرا على المرور والمتابعة
    avatar
    abader

    عدد المساهمات : 140
    تاريخ التسجيل : 16/03/2010
    العمر : 22
    الموقع : abader.3rabiat.com

    رد: غباااااااااااااااوة فى من سيربح المليون

    مُساهمة  abader في الثلاثاء مارس 30, 2010 7:48 am

    i cant speake because the words it is finish>>>>>>>>>>>>>>>>>
    شكراً وتقبلوا مروري.

    yasser44

    عدد المساهمات : 62
    تاريخ التسجيل : 27/03/2010

    رد: غباااااااااااااااوة فى من سيربح المليون

    مُساهمة  yasser44 في الثلاثاء مارس 30, 2010 11:54 am

    نكته حلوه
    avatar
    abader

    عدد المساهمات : 140
    تاريخ التسجيل : 16/03/2010
    العمر : 22
    الموقع : abader.3rabiat.com

    رد: غباااااااااااااااوة فى من سيربح المليون

    مُساهمة  abader في الثلاثاء مارس 30, 2010 2:32 pm

    فيه تاني؟

    yasser44

    عدد المساهمات : 62
    تاريخ التسجيل : 27/03/2010

    رد: غباااااااااااااااوة فى من سيربح المليون

    مُساهمة  yasser44 في الثلاثاء مارس 30, 2010 3:13 pm

    لا اعرف
    avatar
    abader

    عدد المساهمات : 140
    تاريخ التسجيل : 16/03/2010
    العمر : 22
    الموقع : abader.3rabiat.com

    رد: غباااااااااااااااوة فى من سيربح المليون

    مُساهمة  abader في الأربعاء مارس 31, 2010 4:03 pm

    عجبتني. What a Face
    avatar
    Eng. Mai Hesham
    مشرف عام

    عدد المساهمات : 63
    تاريخ التسجيل : 16/03/2010
    العمر : 28

    رد: غباااااااااااااااوة فى من سيربح المليون

    مُساهمة  Eng. Mai Hesham في الخميس أبريل 01, 2010 7:50 am

    فى تانى طبعا امال هنروح على كدة بس اصبروا

    محمد

    عدد المساهمات : 25
    تاريخ التسجيل : 23/03/2010

    الله يجازيك كل خير

    مُساهمة  محمد في الخميس أبريل 01, 2010 10:31 am

    اللهم اغفر لها ولوالديها ما تقدم من ذنبهم وما تأخر...
    وقِهم عذاب القبر وعذاب النار ..
    واجعل دعاءهم مستجاب في الدنيا والآخرة ..
    اللهم فرج كربهم وازل همهم وخفف عنهم..
    اللـهم آميـن
    avatar
    abader

    عدد المساهمات : 140
    تاريخ التسجيل : 16/03/2010
    العمر : 22
    الموقع : abader.3rabiat.com

    رد: غباااااااااااااااوة فى من سيربح المليون

    مُساهمة  abader في الخميس أبريل 01, 2010 10:56 am

    انا في الانتظار.

      الوقت/التاريخ الآن هو السبت نوفمبر 18, 2017 12:29 pm